Ez itt a nem hivatalos Nike blog.

Nike blog

Nike blog

A nap iszonyú szójátéka

2009. november 25. - angelday

Winkler Róbert Futóblogger és rendszeres olvasónk küldte be az alábbit:

Mit tegyen valaki, ha Kuznyák Mikinek hívják, a Duett Kft-nél dolgozik, a Honda CR-V-jén kínálkozó pótkeréktartóra rakna valami vicces installációt, és szeretné belekombinálni, hogy NIKE? Hát ezt. Én épp egy USB csatlakozót szereltettem az autóm hifijébe, amikor megláttam Miki autójának farát, épp miután kicsodálkoztam magam, hogy miért nincs szakálla. (Azért, mert a gyerekei a születésnapjukra kísérőajándékként mindig azt kérik, hogy borotválkozzon meg.)

Ahogy a zseniálisan egyszerű dolgoknál, például piktogramoknál lenni szokott, ránézésre nagyon egyszerűek, de ha az ember emlékezetből próbálja lerajzolni, (nekem) sose megy. Így jártam a MIKE-val is. Emlékeztem, hogy MIKE, meg hogy Duett, de az igazi, agyirtó szójáték az istennek se akart beugrani. Tiszta szerencse, hogy lefényképeztem, úgyhogy most az olvasó is visszatérhet ide, ha esetleg holnapra elfelejtené ezt a nagyszerű találmányt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nike.blog.hu/api/trackback/id/tr621551188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása