Ez itt a nem hivatalos Nike blog.

Nike blog

Nike blog

Pegasus 25: 1983-2008

2008. november 30. - angelday

A Nike egyik legklasszikusabb márkája a Pegasus futócipő idén volt 25 éves. Ennek tiszteletére készült el a Pegasus 25, ami a klasszikus cipőtalpat és újratervezett felsőt (vagy fordítva, sose tudom megjegyezni) tartalmaz.

FBI akta szerűen egy igen színvonalas és igényes marketing brosúra is készült a promótálásához, amit annyira megkedveltünk, hogy egy saját gyártású (!) képsorozattal mutatnánk be az olvasónak:

Ez a dosszié kívülről. Anyaga koptatott bézs, hátán néhány kávéfolt. Egy piros gumival lehet összefogni, utána pedig szétnyílik (és nem széthajtható!).

Egy kisebb dossziét találunk belül, ennek a címoldalát látjuk. Az újsághirdetés jobb oldalon nem nyomdai alkotás, hanem igazi papírdarab, ami egy kapoccsal van a papírhoz rögzítve.

Beljebb hatolva egy profil-szerű akta képe bontakozik ki előttünk, írógépelt dokumentáció, kiemelések, újságcikkek, kézi írású megjegyzések. (Ez utóbbiak természetesen nyomdai megoldással, a fenti képen is látható ragasztószalag fényes festék.)

Újra megcsodálhatjuk a korabeli újságcikkeket.

Itt is egy újságcikk, illetve a publikálás dátuma.

A dosszié mellett számos egyéb érdekességet is találunk. Balra, ha jól értem, egy pólóra erősíthető rajtszám, tőle jobbra pedig Pegasus matricák.

Egy külön borítékban fényképek láthatók a Pegasus cipőkről és felsőkről. Ebből csak két darabot mutatunk be, olyan 10-12 van benne összesen.

Korabeli megoldásként helyet kapott a csomagban egy 5.25"-ös mágneslemez is, ami valójában egy tokból kihúzható, azonos méretű CD. A lemeztok bal oldalán még az írásvédelmi jel is benne van a stancban, teljesen jó, kedvencem.

Egy kis csomagban kapunk 8308-as cipőfűzőket is.

Aki tovább érdeklődne, annak mozgóképes URL:

Nekem annyira megtetszett az egész, hogy nem is akarom visszaadni a Cégnek: aki szeretné megkapni a csomagot, mondjuk relikvia gyanánt, írjon kommentet jelezve az ebbéli szándékát. Köztük fogjuk kisorsolni majd a csomagot.

A bejegyzés trackback címe:

https://nike.blog.hu/api/trackback/id/tr39796444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angelday 2008.11.30. 21:16:29

Ok, akkor te vagy az első jelentkező. Kérlek majd nézzétek a kommenteket a jövőben, mert nem tudom, hogy kell kinyerni a mail címeket a blog.hu rendszeréből.

bodlac 2008.12.01. 08:18:44

Két Pegasus cipőm is volt, egy 2005-ös (900km után szakadt szét a talpa) és egy 2007-es (ez még megvan). A 2005-ös is kicsit doboz szerű volt (ezekhez képest a Salomon trail cipőmet felhúzni olyan mintha kesztyűt vennék), de valahogy ennek ellenére kényelmes, jó volt benne futni, egyszóval nagyon szerettem. Ezért is vettem a 2007-est, ami viszont nem-reszponzív és merev. Nem tudom miért csinálnak olyan update-eket, amik roszabbak az előző verziónál; szaktudás hiányában csak arra tudok gondolni, ez történik ha egy futócipő talpát tárolóhelynek használják fel.

DaMartian 2008.12.01. 11:11:23

Bár Pegasusból nekem még mindig a 2000-es a kedvencem a vajpuha talpával, de mostanában én is elég sokat futok a 2007-ben. Tény, hogy picit merevebb annál, mint amihez hozzá vagyok szokva, de azért nem üt, és nem is kényelmetlen, sőt a felsőrésze igen jól illeszkedik. Kicsit olyan Sokol rádió feeling, agyon lehet nyüstölni, bármilyen terepen és időben. Tavaly az egész telet abban futottam át, még egy maratont is belepakoltam Maranelloban, így már jó párszáz kilométer van benne, de még mindig, mintha új lenne! De nagyon szeretnék benevezni egy ilyen jubileumi darabra is!

boibo 2008.12.01. 22:08:00

Nekem meg még sose volt "komoly" futócipőm (DaMartian azt is leszólta, amibe legutóbb első látásra beleszerelmesedtem - pedig az is nike), legalább promóm legyen róla, szóval:
HÁROM

boibo 2008.12.01. 22:17:06

Angel
Nem kell "kinyerned" az emil-címem. Ha simán a nevemre kattintasz, kapsz egy három fülecskével ellátott "katalóguscédulát". Első fülecske: adatlap, második: aktivitás, harmadik: üzenetküldés. Na ha erre az utolsóra kattintasz, már írhatod is, hogy ÉN NYERTEM.

janoka 2008.12.02. 12:28:48

én is bejelentkezem a csomagért!
Józsi, azért Neked mint egy számtechhel is foglalkozó bloggernek ezt igazán illett volna tudnod....

angelday 2008.12.02. 13:05:48

A blog.hu-hoz kellene jobban értenem, de nem értek. És nem is akarok a szükségesnél jobban. :)

szalergy 2008.12.08. 11:29:47

Én is szívesen venném a csomagot. Köszönöm!

angelday 2008.12.08. 11:40:37

2008. 12. 14. 12:00-ig várok még, utána lezárjuk a szavazást.

GazVezir 2008.12.09. 02:39:53

Jómagam is jelentkezem, hátha én leszek az a bizonyos szerencsés.

Üdv nektek!

angelday 2008.12.20. 19:34:47

Az alábbi hozzászólók között sorsoltunk:

Harry Waters
syck
bodlac
boibo
janoka
sylverdevil
szalergy
GazVezir
speed

A bekötött szemű sorsoló nrg volt, akit megkértem (anélkül, hogy tudta volna, miről van szó), hogy mondjon egy számot 1 és 9 között. A válasza az volt, hogy "1", tehát a szerencsés nyertes az első hozzászóló, Harry Waters lett. Gratulálunk!

angelday 2008.12.20. 19:37:52

A nyertessel a kapcsolatot felvettem, remélem kapja a blog.hu üzenetküldő maileket. Ha nem, és nem jelentkezik egy héten belül, kisorsoljuk másnak.

Harry Waters 2008.12.20. 20:09:47

már le is boltoltuk =) és igerem legkozelebb odafigyelek h meik profillal vagyok benn, a confuse elkerulese erdekeben :D

GazVezir 2008.12.20. 22:25:01

Izgatottan vártam az eredményt. Gratulálok Harry Waters! Kellemes ünnepeket mindenkinek! :-)

angelday 2009.04.06. 15:27:58

A csomagot, néhány nap késéssel de, feladtuk. :)
süti beállítások módosítása