A 2006-os US Open Nike reklámja az egyik legjobban működő és legötletesebb nekem, még annak ellenére is, hogy Sharapova nem éppen a példaképünk az akaratosságával és csökönyösségével. Persze a reklám nem az ő érdeme. Ő csak egy stand-in. :)
A 2006-os US Open Nike reklámja az egyik legjobban működő és legötletesebb nekem, még annak ellenére is, hogy Sharapova nem éppen a példaképünk az akaratosságával és csökönyösségével. Persze a reklám nem az ő érdeme. Ő csak egy stand-in. :)
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.