A "Viral Ad Network" a NewMediaAge-nek készít heti vírus-marketing összefoglalót és ezekből az adatokból most publikáltak egy igazán nagyszerű infografikát arról, hogy kik voltak 2010 eddigi legjobban működő márkái, kampányai. (Legjobb működés alatt a fogyasztók megosztási-hajlandóságát értjük, vagyis egy tökéletes mérőeszközét annak, mennyire tetszett valakinek egy reklám, vagy különben miért is osztaná meg?)
Hogy ez mitől lesz Nike blog releváns? Hát attól, hogy nézettségben a Nike "Write the Future" szupersztároktól hemzsegő foci VB kampánya lett a második legsikeresebb, viszont mind Facebook, mind Twitter megosztásban ez volt a legtöbbet megosztott reklám. A kutatás egyébként a Nike márkát hozta ki a legvírusosabbnak, amit innen Budapestről az új helyszínre költözött Nike irodából külön üdvözlünk.
Íme a Viral Ad Network infografikája teljes egészében: