A "Nike True City" iPhone alkalmazás érdekes koncepció: városokról kapunk "insider" információkat azt illetően, hogy hova érdemes menni múzeumba, klassz kajáldákba, érdekes helyszínekre. Geo-lokációs információn alapul a dolog, GPS koordináták alapján látja, hol járunk, és úgy adja vissza a javaslatokat.
Természetesen vannak benne "insider" Nike termék-dealek is, és az egész arra a belső tudásra van kifőzve, hogy egy városban a helyiek tudása átalában a legjobb (1), sokszor a saját városunkat sem ismerjük igazán (2). Ennél is tovább mentek a Nike marketingkommunikációs szakemberei, mert speciális információkat, terméklapokat és más érdekességeket is elrejtettek QR-kódok mögé (erről már írtunk itt), ráadásul kapunk olvasót is az ingyenes alkalmazáshoz.
Sajnos csak a UK iTunes boltban érhető el a szoftver. A marketing videót is érdemes megnézni:
(via Adverblog via Craft)